15 aya girmek üzere benim bebeto ve son iki üç haftadır yapışık ikiz gibi geziyoruz. Sürekli paşamda. Sürekli kucağına al beni diyor. Bu huyu yeni çıktı.
Sürekli onun isteklerini karşılıyorum elbette ama bel kol kalmadı artık
Mutfakta 10 dakikalık işi de yarım saatte ancak yapıyorum hal böyle olunca
Bu süreç geçici midir?