Rabia-yigit saglikla büyütün. Hayırlı evlat olsun insallah. Sakın pes etmeyin. Sürekli meme verin . sütünüzü sagin ve siringa ile verin . Biberon ve emzige alistirmayin. Bir sürü enfektör alin. Bu surecte stres yapmayin ve kimsenin sacma salak konusmalarini önemsemeyin sütünüz var ve o gelecek. İlk gunler sarilik olmamasi icin mama verebilirsiniz alismayacak merak etmeyin. Ama kesinlikle enjektor ile biberon kolaylik gibi gorulebilir bununla kim ugrasacak diyebilirler anne sizsiniz ve bu gunlerde tek sorumlulugunuz onun bakimi . Ben hep o sekilde verdim. Sarilik bile olmadik ustelik meme ucum bile yoktu. (Memeyi acin ve temizleyin C seklinde seklinde kavrayin bas parmak ustte diger 4 parmak altta yaninizdaki biri de sagdiginiz sutten enjektore ceksin bebegin agzina hem meme ucunu hemde enjektoru sokun ve biraz sut gelmesini saglayin bu sayede uyarilacak. Emzirme minderinden yardim alin dogru pozisyonlari arastirin yazarak anlatmak zor cunku) ve luften güzel haberlerle geri gelin. 😊