hhilalc benimki 2 aylıkken kış ayıydı pek çıkmadık şuan 2,5 yaşında öğlen uykusu yok, uyku saati değişiyor çoğu zaman 17 18 saat hiç uyumuyor o yüzden gittigimiz yerde pek sorun olmuyor ya orda uyuyor yada yolda eve gelirken uyuyakalıyor.
asitutsak7 etraf ilgisini çekiyordur muhtemelen benim kızım 4 5 aylıkken kimsenin evine gidemiyordum misafirliğe giderdik kapıdan içeri girer girmez ağlama krizlerine girerdi kim kucağına alsa susmazdi taki kendi evimize girene kadar sonra gülücükler sacardı