minikoalaannesi ben activia ile yapiyorum firinada koymuyorum.
Sutu kaynatmiyorum biraz isitiyorum serce parmagimi icine sokup bi kac sn bekleyip parmagimi hafif yakacak sekilde olunca 1 kutu activia ile biraz sutu hafif acip yogurdu mayaliyorum kavanozlara koyuyorum sut pastorize aliyorum bu arada, kaloriferin uzerine diziyorum kavanozlari ustune bi ortu sonra bi katta kalin ortu ortalama 6-7 saatte mayalaniyor kontrol ediyorum sallanmiyosa kapagini kapatmadan buzdolabina koyuyorum bir gece agzi acik bekletiyorum cokta guzel oluyo