Ezgibozkurtkocak1 3.5 aylık oğlum var. Uyku arkadaşı almak istiyorum. Öneriniz varmi kullanip memnun kaldığınız
Ada1311 Ben yastık aldım canım ninni söylüyor. 50 tl ye almıştım. Basıyorum düğmesine çalıyor onunla dalıyor bazen ama sürekli kullanmıyorum. Çok uyku problemimiz yok şükür ama sıkıntılı ağrılı gazlı olduğunda yapıyorum sadece