ceren_9723 Kızlar ya kızım yeni yürümeye başladı kafa arkası düştü yer tahtadan ses cikti biraz. Bişey olur mu sizinkilerde dusuyor mu
ilenalemin ceren_9723 ahşapsa bişey olmaz.o yüzden ses çıkmıştır.hiç düşmeden yürümeyi öğrenemiyorlar maalesef.kafa üstü düştü benimki de başta ağladı ama Korktugu için.şu an düşse de ağalmıyor alıştı