buse1928 Merhaba kızlar Eylül 9 da Doğum yaptım bir kere 1800 lira para yattı diğer kısmı hala yatmadı sizin ne yattı mı? 2000 yl brütüm ne kadar yatacağınıda anlamadım iyice kafam karıştı
Dorugunannesi buse1928 canım 29 ağustosta Doğum yaptım 7 eylülde Doğum öncesini aldım 15 Kasım’da Doğum sonrası raporum bitti daha almadım bende
[silindi] buse1928 canım muhasebe raporunu aylık onaylarsa diğer ayın başında yatıo bir önceki ay. Muhasebeni ara sor. Eğer onayladılarsa bulunduğun şehirdeki sgkyı ara benim onaylamamış SGK arayıp onaylattım bu ay
Esraa 19 eylül de doğum yaptım 2300 bi yattı simdi 2700 yatmis onu cekicem bir kac gune. 170 i ara bir sor raporun ne zaman bitiyor
Esraa Dorugunannesi muhasebeyle bir gorus onaylamayi unutmuş olabilirler. Gozukmesi gerekiyir çünkü benimki 18 kasimda bitti
Elifdeniz buse1928 doğum öncesi ve doğum sonrası olarak 2 parça halinde yatar rapor paranız doğum sonrası raporunuz bittikten sonra şirket muhasebeniz raporu onaylar birkaç gün içinde ptt aracılığıyla alırsınız
Melisa07 Arkadaşlar 1713 yattı bana bugün . Doğum öncesi rapor ücreti . Doğum sonrası da 30 Aralık'ta bitiyor raporum bitince yatacak. Sigortam asgariden gösteriliyor. 2. Ödemede ne kadar alırım bilen var mı?
CaglaGenc Benim raporum da 29 ekimde bitti nerdeyse 1 ay geçti üstünden gergin 170i aradım sgk dan cevap gelmedi bi türlü bağlı olduğum SGK yı aradım onun üzerine meğer ordan onaylamamışlar arayınca onayladılar. Memurların rahatlıkları işte
Yusufezgi Bende 26 Eylül'de doğum yaptım pazartesi alicam ins 2.164 yatmış SGK yi aramasam daha çok beklerdim herhalde yatsın diye
Pembelianne buse1928 is yeeinizle.gorusun onay vermeleri gerek her ay onun onayını vermezlerse yatmaz