9793selaam Öncelikle çok ilgili ben hatta hep özelde olsa veya özele geçse kesin ona giderdim, Hamilelgimi kesinlestirmek icjn gittigimde uzun uzun ilk 12 haftayi anlatmisti, nelere dikkat edeceğimi ne yiyip ne ilac icecegimi vs. 7. Haftada kanamam olmustu acildeki kadın doğum uzmanı çok korkutmuş, Buğra beye hemen randevu almistim hemen bakıp beni sakinlestirmisti kanama alanını vs. Gösterip bunun normal.bir süreç olduğunu çalışmama bile engel olmadan hayatıma devam edebileceğimi vs. 10. Hafta da grip oldum, randevu almadan sadece kapısını çalarak sıra alayim mi kbb doktoru bu ilaçları verdi kullanayım mi dedim , hadi gel bakalım buraya kadar gelmssin bebeğini de göstereyim dedi. Cinsiyeti de 12+0 da direk söylemişti ve doğru çıktı özel deki ilk gittigim doktor 16 ya kadar net bisey diyemem dedi mesela ki devlet hastanesinin ultrasonu cok da iyi değildi 🙄 2li test devlette yapılmadığı için Buğra beyi bıraktım, Ayşe secilde doğum yaptım. Ama özelde olsa yine Buğra beyi tercih ederdim öyle diyeyim😊