Kızlar doğum yapalı 8 gün oldu yarın dikişlerimi aldırcam ilk doğumumda alınabilir dikiş yoktu ama bu sefer alınabilir dikiş atıldı estetik dikiş buda iki tarafında ip var kesik yerinin benim vücudum yara izi bıraktığı için doktorum bu sefer farklı dikiş yaptı şimdi sorun şu dikiş aldıran varmı benim gibi ve acı olurmu ? Şimdi diceksiniz sezeryan olmuşsun o kadar bi dikiş aldırmaktan mı korkuyorsun ama nedense bi stres oldum 😒