Kızlar dün sabah burun akıntısı hapşırma ve öksürük olarak başladı acile götürdük. Hafif ateş de var . Keyfi yerinde yiyip içiyor. Ama ben çok korkuyorum. Eşimde korkutup duruyor yok astım bronşit yok dış ateşi yoksa iç ateşi olabilir valla kafayı yiyicem . Antibiyotik de başladık augmentin dün akşam kaç gün sürer sizce dün akşam başladım antibiyotige