Kızlar dogduğundan beri düzenli kaka yapmışlığı yok. Huzursuzluk yok, gazını çıkarıyor, uyuyor ama bugün 9.gündü kakasını yaptı daha önce doktora götürdük şurup ve krem vermişti. Artık 7 gün olunca takmaya basladım 2 kez ilaç kullandım. Bugün yaptı. Tekrar doktora götüreyim mi yoksa düzelir mi ilerde? İlk kızım düzenli yapardı o yüzdne ister istemez takıyorum yapmayınca 🤦🏻♀️