Dr önerisiyle mamamızı değiştik. Çünkü Son günlerde çok gaz oluyordu ve çok ağlıyordu. Ama Aptamil biberonda pütür pütür kalıyor. Ne kdr sallarsam sallayım aynı. Önceden hipp kullanıyorduk. Böyle bir durum olmuyordu. Fotosunu atıyorum. Sizde de böyle mi?