Prenses21
Bal kabağını tencereye koyduğumda koyacağım şekeri ayarlayıp bir kaç saat bekletip çok kısık ateşte uzun süre pisirince çok güzel oluyor herkes bayılır hiç başka şey koymuyorum , buzluktan ise erimesini beklemeden hemen koymak lazım yine kısık ates