bad bad sütüm az olduğu için mama ile birlikte az kullanıldı isterseniz makinayı 500 tl ye verebilirim 4 lü süt saklama kabını hiç kullanamadım sıfır kutusu yok sadece onları da 200 tl ye verebilirim
alparslan14subat Uras_Mehmet benim oğlum 15 aylık hala emiyor ben toplasanız 3 kere kullandım çekim gücü güzel zaten öyle olmasa hastanelere satılmaz medikalden almıştık biz hastanelere satılıyor bu ürün
elmasstugba aycanx bebebao eller serbest var bende aldığımın yarı fiyatına veririm size 850 lira olur