akdogan42 11ay oldu 2inci sezeryanim ve adetim biteli 9gun oldu 2gundur yogun bi kanama goruyorum pihti seklinde ve adet gibi kanama miyom vardi ama daha kucuk denilmisti cok tedirgin oldum
defnnee akdogan42 Naptınız benimde 10.ayımızdayız sezeryan oldum ilk çocuğum iki seferdir adetlerimden çok sonra az az lekelenmem oluyor ve sağ kasığımda bazen aşırı ağrı oluyor