Mrskoc gencannee1 allah güç versin oğlum da aynı şeyi yaşıyor 2 yaşında başladı 3 yaş krizi sandım 3 yaşına girdi bitmedi suan 3.5 bakalım hala umudum var 🥲
Mrskoc gencannee1 kreşe verdim sanki biraz daha düzeldi hala aynı ama en azından çnce kendini ifade ediyor sonra devam ediyor ağlamaya 😅
AbEsMu130125 gencannee1 31aylik oğlum herşeyi ağlayarak istiyor ona şeker veririm kardeşine başka bişey veririm ama yine de kardeşininkini de alır mız mız cekilmez oldu benimki kardeşinden dolayi öyle olduğunu düşünüyorum ama 3 yaş atağı da olabilir
AbEsMu130125 miniklerimad aynı bizi anlatmışsın inanın o gün tuvalate gidecem dedim 2.5 yaş oğlum bide 1 yaş kızım kapıya vura vura agliyirlardi çıkınca bı baktım salya sümük bana sarıldılar.