Arkadaşlar benm gögus yaram çok derin baya kotu olmuş cukur olmuş resmen doktor silikon ucla ver dedi iyileşene kdr bende verdm daha da acıtıyo silikonla başini tek alıyor o yuzden yaram daha çok acıtıyor bugn ilk denememdi. Acıtması normal mi snce devam edeym mi böyle yaram iyileşir mi silikon çok iyi bi marka dğl ama cocuğum ona rağmen ağzına alıyor snce acımasi normal mi. Böyle iyileşir mi