esratr1 Kızlar oğlum sabah kahvaltı öğle çorba akşam kendi yaptığımız yemeklerden veriyorum az az öğle ile akşam arasında da ara öğün olarak meyve gibi ufak atıştırmalık veriyorum acaba yeterli oluyor mudur sizler ara öğünde neler veriyorsunuz ?
Aerith esratr1 bende 10 aylık oğlum için aynı şekilde yapıyorum. Aralarda zaten emziriyorum yeterli oluyor. Ara öğünde meyve, kuru meyve, yoğurt ya da bisküvi veriyorum seviyor bunları.