cinarim58 7 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Dikislerimde ağrı yok ama dikişlerin yaklaşık 8 cm üzerinde çizgi seklikle morluk var ve onun üzerinde sararma var. Acile gitmelimiyim karar veremedim. Bu durumu yaşayan varmı korkmalimiyim!
myavocado cinarim58 aslında doğum sonrası 5 gün bir hafta gibi bir süre sonra kontrole çağırıyor genelde doktor, sizin olmadı mı kontrol. Bence kendi doğum doktorunuza gidin