mmmaviyemeftunnn İnşallah öyle olur 2 gündür de azar azar ama sık emmek istiyor ama memeye gelince de ağlıyor yatarak sakinleştirip emzirmeye çalışıyorum şimdilik iyi ama dışarda her zaman yatacak yer bulamıyorum 😅 2 gündür de çok huysuzlaştı uykuya direnmeler, sürekli ağlak halde, 4. ay atağı bize erken uğruyor sanki🫠