tazecikkbiranne teşekkür ederim canım🥹 vajinal doğum oldu benimki herşey yolundaydı son anda bebeğimin sağ omzu rahim ağzına takıldı bebeği riske atamazlardı kırık ya da çıkık olursa engelli kalma ihtimali vardı. O yüzden ben kendimi feda ettim🥲🥹. Dıştan 40 küsür dikişim vardı içi bilmiyorum. E iç dış o kadar çok dikiş olunca ben pansumanımı falan yapamadım bakamadım çünkü baksam da görünmüyordu heryerde ip vardı. İyileşmeyen yanlış kaynayan yerlerim oldu. Ameliyat oldum dikişler tutmadı 3 kez diktiler hiçbiri tutmayınca tekrar ameliyata aldılar son ameliyatta misinaya benzer bir iple diktiler felaket bişeydi günlerce acıdan baygınlık geçircek gibi oldum. Neyse çok şükür geçti gitti zordu ama atlattım