balom Kızlar elektrikli süpürge markanız nedir ? yeni Bir elektrikli süpürge alıcam ama bilgim yok malesef çekim gücü çok iyi olsun istiyorum dyson çok pahalı onun dışında kullandığınız önereceğiniz bir marka varmı acaba 🤔
nazgrr balom toz torbasız kullanıyorum ve çok memnunum sesi az çekmiyor gibi geliyor ama haznesine çekileni görünce anlıyorsun trendyoldan link atayım size inceleyin isterseniz
esraa_20 Philips 7150 birsürü başlığı var kesinlikle aldığınıza pişman olmazsınız mağazada çalışırken önerdiğim ilk modeldi
balom esraa_20 evet yorumlarına baktım trendyoldan baya güzel yorumlar var çekim gücü benim için çok önemli Profilo kullandım asla çekim gücü iyi değildi gözle görülür tozlar bırakıyordu bozuldu öneriniz için teşekkür ederim ☺️
nazgrr balom atmıştım linkimi kaldırmışlar uyarı vermişler ay ne kadar saçma ya Trendyoldan electrolux ultra flex toz torbasız süpürge