Merhaba hanımlar,
Nasılsınız?
14 aylık oğlum var havalar ısınınca dışarı çıkmak sıklaştı malum. Yanıma bazen meyve alıyorum bazen de kavanozda kendi mayaladığım yoğurt ancak farklı seçenekler arıyorum. Dışarıdan eline birşey alıp veremiyorum içerikler temiz olmadığı için. Belki bilmediğim sağlıklı temiz içerikli bir ürün varsa bildiğiniz tavsiye eder misiniz? Ya da kendi tarifinizle mi birşeyler yapıp çıkıyorsunuz. Mama eğer öğün güzel yemediyse diş dönemi vs veriyorum onun dışında vermek istemiyorum. Tarifte yazabilirsiniz teşekkürler 🌹