Merhaba arkadaşlar oğlum 3 yaşında perşembe günü kusma ateş oldu akşamına da ishal hemen götürdük zinco ,probiyotik ve dolven a,aferin verildi eve geldik gece ateşi düşmedi tekrar gittik antibiyotik başlandı ,bugün 4. Günümüz antibiyotikin 5. Dozu hergün Max 2 kere kustu 3 kere de ishal gitti çok az beslendi ama su içti sürekli bu sabah hiç kusmadı ama yine birşey yemeği reddince tekrar gidelim dedik belki serum takarlar toparlar diye kan gazı değerlerine baktılar susuz kalınmış dendi tekrar serum yaptılar bu sırada bi kan daha alındı birşeyler yedi tekrar kan alındı flean kaka testi istediler ama gelmedi kakası yapamadık glükoz değeri 51 çıkıyo ve baz aralıklarıyla ilgili bi sorun söyledi doktor illaki kaka yı görecek ama yaptıramadık eve geldik imza atıp kaka yapınca alabilirsek tekrar gideceğiz yani 4. Gün bugün şekeri böyle çıkan ya da dediğim değerlerinde sıkıntı olan oldu mı endişelendim açıkçası bu kadar çok kusmamasına rağmen naısl böyle oldu bu büyük bi sıkıntı mı belki sağlıkçı arkadaşlar vardır yardımcı olursanız çok sevinirim