durubebek_ 4.5 ay benim bebeğim, dün arabaya geçtik pusette kıyameti koparıyor çünkü. Artık etrafı görmek istiyor. Doktor günde yarım saat oturtabilirsiniz demişti, biz de yarım saatten biraz fazla tam oturma durumunda tuttuk onun dışında yarı oturur pozisyonda gezdik hep.