ebrarberen23 sizi çok iyi anlıyorum kolaylıklar diliyorum. sizdeki stresi ayna nöronlarla hissediyor. Bu da onda bir stres yaratıyor. Öncelikle belki buna yoğunlaşabilirsiniz. Mama değiştirmeyi denediniz mi? Belki tadını seveceği bir mama vardır. Ben de bir dönem yaşadım, artık bir inatlaşmaya dönüşüyor. Zorla ağzına tıkıyordum, pek işe yaramadı. Sonra aşamalı alıştırma ile kendiliğinden düzeldi.