mnurelisa evet sadece yırtılma vardı kesi atılmadı sagolaun ebem çok yardımcı oldu ve sonrasında doktorlar hemşireler falan doğum olunca tebrik etti güzel bir doğumdu diye pedimi çok çok sık değiştim ve her lavabo duş sonrası saç kurutma ile kuruttum
1 ay oldugunda kontrole gittim dikişlerim erimişti ilk ilişki için korktum bir süre kaçtim eşimdem doktorum 40.50. Gün olabilir demişti ama yine korktum tabi istemedim sanırım 2-2,5 ay sonraydı