edatepe Kızım şuan 1 yaş 2 aylık olucak ve bir süredir yiyeceklerini ağızda bekletiyor. Bunu yaşayanlar annelerim bana fikir verebilir misiniz? Her besini tek tek yapıyorum bulamaçta yapmıyorum .