barankus kabız olduğuna emin misiniz? Kuru ve topak topak mı yapıyor yoksa her gün yapmadığı için mi kabız dediniz? Emiyorsa kayısı hoşafı için her gün sütünüzden geçer ve kaka yapar. Mama veriyorsanız mamayı değiştirin. İki ay biogaia kullandık. 3 aylık olup gaz sancısı bitince bıraktık. Ek gıda sonrası kabızlık olunca kaleidon ve forbiome minies kullandık. Kaleidondan memnun kaldık.