Elif337798 gayet normal ve çıkması çok kolay benim de başıma geldi oyun oynarken kolu çıt dedi ne oldu anlamadım ağladı kolunu kımıldatmıyordu eşimi aradım hemen hastaneye gittik taktılar yerine sonra eski haline döndü rahatlıkla kımıldattı doktor onların eklem yerlerinde kahverengi birşey olduğunu söyledi 7 yaşına kadar da hala hassas olduğunu söyledi o gün bu gündür kolunu tutmadım o tarz oyunlarda oynamadık hiç başıma geldi çok korktuk aglamktan beter oldum benim yüzümden olduğu için lütfen sizler de çok dikkat edin özellikle elinden tutup yürürken onun boyunda siz eğilin o kolunu uzatmasın hep dikkat ediyorum artık sizin de aklınızda bulunsun güzel anneler