almila2024 1 yaş bebeğim için nasıl mayo tercih etsem iyi ve kullanışlı olur, kapalı alayım diyorum en azından kolları yanmasın diye ama sizce nasıl olmalı tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var
tgcayz almila2024 altına bez takıyosun ben zaten mayo olarak degılde ust gıydırıyordum lcw da var hatta sadece üst olarak kolları vs yanmasn diye
likeli almila2024 geçen yaz 8-9 aylıktı mayosunu uzun kollu uv korumalı tercih etmiştim. Başına da uv korumalı şapka kullandım. Bu yaz da aynı şekilde tercih edicem. Güneş ışınlarından tek başına güneş kremiyle korunmak mümkün değil artık. M&s mayolar güzel oluyor. Geçen yaz 1 tane tek parça 1 tane iki parça takım mayosu vardı. Kullanım kolaylığı açısından bir farkı yoktu bence. Ben bezli görüntüyü sevmediğim için tek üst giydirmekten hoşlanmıyorum.
Mnli almila2024 uzun kollu ya da kısa kollu uv korumalı giydiriyorum çocuklara kızıma bikiniye de özendiğim için bikiniler de alıyorum ama onları akşamüstü giydiriyorum