Benim bebeğim de öyleydi hatta ek gıdaya geçince allah bilir ne olacak diyordum ama ek gıdaya geçince düzeldi biraz daha. Bence bebekten bebeğe değişen bir durum. Üşütmekle alakalı olacağını sanmıyorum çünkü benim bebeğim haziranda doğdu bulunduğumuz il de çok sıcaktı üşütmediğine eminim.