momiss defnes32 acı eşiği düşük biriyim ama artık zorlandığım ve doğumum yaklaştığı için 36 .haftada gittim hiç stres olmadım acı filan hissetmedim hiç .38 de de gittim yine aynı şekilde bir problem yaşamadım
defnes32 momiss teşekkür ederim bende gideceğim zaten öncesinde iki senedir lazere devam ediyordum umarım kökleri zayıflamıştırda acıtmaz
mamylatte defnes32 ben 37 haftalıkken gitmiştim bir sorun olmadı ama siz nasıl tepkiler veriyorsunuz o önemli çok kasma irkilme yapmıyorsanız o zaman sorun olmayabilir
filtrekahvemm defnes32 38 haftalıkken gittim o zamana kadar da hep gittim hiç birşey olmadı hatta 40 haftalık doğdu bebeğim gelmeseydi artık yine gidecektim