20 aylık oğlumu en geç bu ayın sonuna kadar memeden kesmeyi düşünüyorum. Aylardır düşünüyorum aslında ama bir türlü yapamadım. Nasıl yapacağım hiç bilmiyorum, midesini bulandırarak kesmek istemiyorum. Ağlatmakta istemiyorum, yara bandı yapıştırıp deneyenler var mı aranızda ? Ya da başka önerilerinize açığım