busraosmanayaz Kızlar ya bebeğim ek gıdada çok güzel ilerliyordu yiyordu her şeyi geçen hafta hasta oldu ateşlendi 3 5 gün iyileşti şimdide hiçbir şey yemiyor kitliyor ağzını ne yapmam gerek
oylesinebiri__ busraosmanayaz 8 aylık yemiyor zorla verince tükürüyor ilk başlarda çok güzel yiyordu bozdu
busraosmanayaz oylesinebiri__ sebebi ne acaba? Belli bi süre sonra neden kesiyorlar iştahlarını? Aslında her şeyi hazırlıyoeum kahvaltısını öğlen ara öğün akşam çorbasını vs farklı farklı deniyorum hiç kabul etmiyor
busraosmanayaz oylesinebiri__ allah işimizi kolaylaştırsın ne diyeyim ama bi düzelme olursa bana da söyleyin mutlaka