ayisit gulayyyyy emme süresini azalttıkça uykusu kaçıyor mesela şu an hala ayakta en son saat öğlen 1.:30 da 2 saat uyudu yani bir bebek için 11-12 saat ayakta durmak normal değil gibime geliyor.
minikmisimben _mom20 ben o aylarda gündüz pış pış yaparak uyutmaya alıştırmıştım sonra gece emerek uyumayı bırakmıştık yavaş yavaş zorlanmamıştım hiç ☺️
gulayyyyy ayisit bence gün gün 15 dk daha erken uyandırın saat 8 e gelene kadar öğlen uykusunu da uyandıktan 5 saat sonra yaptırın 2 saati geçmesin akşam da sekizde uyutmaya çalışın uyansa bile odadan çıkmayın geri uyutun loş ışıkta konuşmadan birkaç gün deneyin bakalım
ayisit gulayyyyy onları da denedim doktora da sordum bana öğlen 1 den sonra uyutma akşam 8 de yatır dedi 1 hafta denedim ama bu sefer de yorgunluktan dalamıyor uykuya. Bir kez kalktıpında bir daha dönmüyor uykuya anında açılıyor. Gece emmesini azaltmaya çalışıyorum tamamen bitirmek imkansız duruyor şu anlık için
gulayyyyy ayisit 1 de uyutursanız 3 te uyanırsa akşam da 8 de uyursa iyi bir süre bence çok yoruluyorsa öyle yapmamanız lazım zaten baktınız gece yine dalamadı uyandı uyku süresini 15 dk düşürün 1 saat 45 dk uyusun yani bebekler böyle saatli gitmeyi seviyorlar düzeni seviyorlar uygulayınca başlarda zor olsa da zamanla işiniz çok kolaylaşır 🤷🏻♀️
ayisit gulayyyyy iki uyku yaparken düzenimiz vardı en azından uyku saati belliydi 2 haftadır tek uykuya düştü ondan iyice şaştı 🥲
Kitsu Ben emerek uyumayı bıraktırdım ama çok erken bıraktırdım 2 aylık falandi. Sizin bebiş daha büyük faydam olur mu bilemedim
_mom20 Kitsu hii o ayrı tabi bebeklikten beri böyle alisti ya aslında bizim uzamış sarılık vardı 2 ay falan sürdü aman emsin aman sarılık gitsin dedim işte böyle oldu gündüz pek aramaz da uykuya dalacagi zaman işte
Kitsu _mom20 sizin için zor bir tek işte. Sizden başka kimse uyutamiyor muhtemelen. Ablam da sizin gibi uyutuyordu doğru bir yöntem demiyorum ama ek gıdaya geçtikten sonra pirinç unu maması veriyormuş en azından daha uzun uyuyormuş
_mom20 Kitsu gece 2 3 defa kalkıyor çok kalkmiyor da işte ne kadar tok olursa olsun illa bir iki emip uyuyucak ben olmazsam uyuyor aramıyor ben varken sıkıntı 😅
Nefnanmom _mom20 16 aylıktı, artık emzirmekten gına gelmişti. Emerek uyumasını geçtim, beni emzik yapmıştı. Geceleri ağlayınca hep birşey yedirdim , öyle öyle kestim bi kere de kestim gece de gündüzde