Biz yürüteç kullanmadık epey zararlı kendisi ben 1 buçuk yaşında kalça çıkığından 2 defa ameliyat olmuş bir anneyim doktorum yürüteç kaynaklı olduğunu söylemiş bende araştırdım kızım için aynı sonuçları elde ettim kendi kendilerine güven içerisinde yürümeyi öğrenmeleri bana daha sağlıklı hissettirdi özgüvenini artıracak bir şeymiş gibi düşündüm tabi bilemiyorum