Ben biberon problemi yaşamadım ama göğüs uçlarım ilk seferde yara olduğu için acaba bebek düzgün tutamıyor mu diye hastanedeyken doktorumuz ve ebelerimiz, bebeğime sık sık emme alıştırması yaptırdılar; eldiven takıp serçe parmaklarını bebeğin damağına değdirip, başını sağa sola çevirecek şekilde hareketler yaptırdılar. Eğer tutamazsa bu hareketleri tekrarlamamı tavsiye ettiler.
Avent çok tercih edilen bir biberon, benim bebeğim tüm biberonları tuttu, Avent’i de öyle. Dr. Browns ilk biberonuydu. Sanırım öncelikle emme refleksini geliştirmesi gerekiyor. Allah bağışlasın, geçmiş olsun.