Elisa8 benim ortanca kızım tam 3 hap birden içmişti,içti mi içmedi mi emin olamadığımız için hemen acile gittik.midesi yıkandı ,tahliller yapıldı sadece 1 tanesinden ufak bir parça içtiği ortaya çıktı.sonra prosedür gereği yoğun bakıma aldılar ve beni çıkarttılar tamda 2 yaşlarındaydı.ayaklarından bile damar yolu açmışlardı.5 tane falan damar yolu vardı .bu bir bebek için dayanılmaz bir acı ki midesinin yıkanması da öyle.travma normal diye düşünüyorum sevgiyle iyileşir okşayın bol bol dua okuyun.baktınız olacak gibi değil çocuk psikoloğuna götürebilirsiniz.bizde de hırçınlıklar olmuştu ama geçti şuan 8yaşında🫠