Geçmiş olsun, bende geçirdim 2 sene evvel, soğuktan olmuştu benim terli terli dışarı çıkmıştım çok rüzgarlanınca olduğunu düşünüyorum, kortizon tedavisi başlıyorlar hemen, insan çok kafaya takıyor psikolojik olarak ben sürekli aynaya bakıyordum duzelecek mi diye, sakin olmaya çalışın sakız çiğneyin, YouTube de yüz felci egzersizleri var onları yapın yüz masajı falan yapın 15 güne duzeliyor ben gözümü bile kapatamıyordum açık kalıyordu bantlıyordum kuruyor akıyor diye benim bile iyileşti bir sorunum kalmadı çok şükür