poyrazmom2604 çocuklarda alışkanlıklar vardır yemese bilr senin mama vereceğini bildiği için yemiyor o yaşta bi çocuk aç kalmaz merak etmeyin anneyiz hepimizin derdi endişeleniyoruz elbette ama içiniz rahat olsun yemek verdiniz yemedi ısrarcı olmayın masanın üstünde bırakın acıktığında zaten o yönlendirecektir 1 saat geçti hala yemiyor eline elma falan verin sürekli eline seveceği şeyleri verirseniz kan şekeri sık değişim yaşayacak ve sık acıkacaktır birde böyle deneyin 2-3 gün bunu uygulayın sonrasında kendisi oturup yemek yiyecek