Merhaba arkadaşlar 8 gün önce sezeryan doğum yaptım fakat o dönem sütüm olsun diye çeşitli içecekler içtim daha sonrasında sütüm geldiğinde ise Hiperlaktasyon problemi yaşadım. Sağıyorum 5 dk sonra yine göğsüm şiş, bebeğimi emziremiyorum :( sütün az olması kadar fazla olması da problem. Bebeği memeye aldığım an boğuluyor :( fazla sütü sağayım derken yine 5 dk sonra aynı durum ki bebeğin memeyi boşaltması imkansız