ollaluna7 Bir kaç ay önce bebeğimin bacağında iki farklı yerde egzama çıkmıştı krem kullanarak ve sık nemlendirerek geçirdik çok şükür tekrarlamadı da ama egzama çıkan yerler beyaz leke şeklinde kaldı aynı durumu yaşayan var mı nasıl geçicek o lekeler
ollaluna7 [silindi] geçmiş olsun bizim kızardı üstü kuru kuru oldu geçince de beyaz leke kalmıştı ama geçti onlar da