Allah aşkına psikolojim hiç iyi değil lütfen içimi rahatlatın. Kızım 22 aylık kelimesi . Babıldamalar hala devam ediyor. Komutların bazılarını anlıyor. İşine gelince. Zeki bir çocuk sandalye alıp bir yere basarak eşyaları alır/ çok hareketli tırmanır. Susayınca su demez. Tezgaha gider ve yerde şişe bardak görünce bana getirir. Yaramazlık yapınca biri ona kızınca elleriyle gözlerini kapatır. Kv çiçekleriyle oynayınca saklanır kızmayalım diye. Banyoya girince kızdığımı bildiği için banyo kapısı arkasına saklanır. Cee e oyununu sever . Anlar yani hatta bazen kendi elleriyle gözlerimi kapatarak yapar . Bazen kendi gözlerini kapatır. Göz teması var . Ama ismiyle seslendiğimizde çoğu zaman bakmaz. Benim adımla seslenince daha çok bakıyor. Normalde yabancıların yanına gitmez. Ama bir kaç kere yüzünü gördüğü kişilerin yanına gider oturur. Onların eşyalarını almaya çalışır. Çocukları çok sever çocuk sesi gelince hemen etrafına bakar. Tv tamamen kestik telefonda vermiyoruz. Sıkı bir detoksa girdik/ ekran tamamen yok ettik. Bundan öncesi de ekran günde yarım saatti. Bir kaç tane hayvan sesi biliyor sorunca cıkarıyor. Kitapları seviyor boyama yapar. Arabayı ileri geri sürme hareketinden çok arabaları oyuncakları yere koyar öyle oynar/ blok dizme yapar/ çok korkuyorum Allah aşkına otizmli çocuklar bunları yapar mı. Ben daha çok öğrenememe nedenini hiperaktiveye bağlıyorum çünkü çok hareketli suyla oynar kumla oynar. Dikkati çabuk dağılıyor oyun oynarken hemen başka oyuna atlıyor. Acaba hareketli olduğu aklına yaramazlığa verdiği için mi öğrenemiyor konuşmayı. Ay çok stresliyim birde hamileyim ne yapıcam bilmiyorum.
Doktora götürmek için tam 2 yaşı beklicem. Yanlış teşhis konulunca düzeltme flan öyle olaylara girmek istemediğim için 2 ay daha beklicem.