Merhaba, bebeğimin kilo alımı gayet iyi çişli bez sayısı vs her şey gitmesi gereken seyirde. Sütüm var araya zaman girdiğinde göğsüm sert ve sol göğsümden bir kanal tazyikli akıyo gümüş kapak içi hep biraz süt oluyo ama sorun şu ki gün içinde meme emdiği için devamlı akşam olduğunda 8-9 gibi göğsüm yumuşacık oluyo bastırınca damla süt geliyor ama bebek huysuzlanıyo elleri ayakları çırpıyor ağlıyo geri çekiliyor tekrar almak istiyor bu neden olabilir yaşayan var mı böyle bir durumu ? Ek mama vs vermiyorum sütte sağmadım hiç.