Ymomm güzellik merkezlerinde uyutuyorlar kılı, bırakınca tekrar çıkıyor yani. Hastanelerde yapıyorlarmış onlar daha güvenilir oluyormuş bu açıdan sanırım. Emin değilim. Benim kolumda ince ama sıktı, yaptırdım 3 sene önce, şimdi kolumda yine seyrek ve ince çıkıyor. Çıkanları jiletle alıyorum kalinlasmiyor da. Ama diğer yerler geri çıktı hep oralar dahakoyu renkli ve sıktı seyrek değildi