cansu1003 aybarsbebekk kan verdim gebelik çıkmadı adet de oldum ayrıca testler nasıl yanlış cıktı anlayamadım
asao cansu1003 ozur dilerim acik sekilde soyleyecegim spiral taktirip spermi içinize mi biriktiriyorsunuz cunku o sekilde maalesef spiral dahi olsa hamile olma olasiligi oluyor spiral +geri cekilme veya prezervatif kullanmaniz daha koruyucu olur
cansu1003 asao yok geri cekilme de yapıyorduk pozitif cıkma sebebi de hormonların doğum sonrasında henüz kendine gelememesiymiş doktor öyle söyledi