mgshnaslna benim bebeğimde 6.5 aylık olacak, 5 aylıkken başladım ek gıdaya anne sütü almadığı için ama mama içmeye de ek gıdaya da hevesli değil. Kaşığı görünce ağzını kilitliyor resmen. İnstagramdakilere bakıyorum ne kadar keyifli geçiyor ek gıda süreçleri, bebekleri hemen uyum sağlıyor. Acaba bende mi hata var diye düşünüyorum🥲