newmommyela 4 aylık oğlumu sadece sağımla besliyorum ve ben birleştiriyorum hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Zaten birleştirmezsem çok ziyan olur yani. Sadece gündüz sağdığı sütleri gündüz gece sağdıklarımı gece ile birleştirmeye dikkat ediyorum o kadar. Bazen ona bile edemiyorum yani kaldırmam gerekiyorsa buzluğa