aybars0343 açıcı ile açıyorlar ama biraz zor oluyor turuncu gibi açılıyor iyi bir kuaför düzgün açabilir ancak, yine de saç epey yıpranıyor ayrıca tek seferde de açılmayabilir her saç. Eğer uzun yıllar kızıl kullanıldıysa bir de kuaförde değil marketteki boyalarla boyadıysanız açılması daha zor